Главная

Регистрация

Вход
Вождение по киеву от цены от 70 гр час для тех кто уже с правами
Суббота, 15.08.2020, 23:58
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [13]
Форма входа
Логин:
Пароль:
Главная » Статьи » Мои статьи

наказ ч5
 25. Особливості несення служби при проведенні 
масових заходів і виникненні надзвичайних ситуацій
25.1. При ускладненні оперативної обстановки, пов'язаної із
введенням режиму надзвичайного стану, діяльність підрозділів ДПС
здійснюється відповідно до Законів України "Про міліцію"
( 565-12 ), "Про правовий режим надзвичайного стану" ( 1550-14 ),
інших нормативно-правових актів України.
25.2. При введенні режиму надзвичайного стану сили і засоби
підрозділів ДПС переходять у підпорядкування оперативних штабів
головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці
Крим, областях, містах Києві та Севастополі. В умовах виникнення надзвичайних ситуацій виконання
додаткових завдань щодо нагляду за дорожнім рухом покладається на
наряди контрольно-пропускних пунктів та стаціонарних постів ДПС.
25.3. Забезпечення безпеки дорожнього руху і громадського
порядку при проведенні масових заходів та режиму надзвичайного
стану здійснюється підрозділами ДПС на підставі спеціальних
планів МВС, ГУМВС, УМВС щодо проведення таких заходів. Розстановка
сил і засобів підрозділів ДПС при проведенні запланованих заходів
проводиться керівництвом управлінь (відділів) Державтоінспекції
ГУМВС, УМВС.
25.4. При проведенні несанкціонованих масових заходів на
автомобільних дорогах та інших транспортних спорудах, що
супроводжується їх блокуванням, виділення необхідної кількості
нарядів ДПС визначає начальник ОВС або керівник оперативного
штабу.
25.5. На передбачених дислокацією постах і маршрутах
патрулювання працівник підрозділу ДПС: 25.5.1. Сприяє безперешкодному проїздові транспортних
засобів, що здійснюють перевезення працівників міліції, військових
нарядів, а також транспортних засобів аварійно-рятувальних служб,
бере участь у здійсненні заходів щодо забезпечення режиму
надзвичайного стану. 25.5.2. Уживає заходів щодо забезпечення громадського
порядку, попередження та припинення злочинів, адміністративних
правопорушень, спостерігає за поведінкою громадян, які знаходяться
в зоні території, що обслуговується. 25.5.3. Інформує старшого наряду (чергову частину управління
(відділу) Державтоінспекції ГУМВС, УМВС або командування
підрозділу) про всі зміни оперативної обстановки (початок,
кількість учасників та обставини проведення цих заходів) і
виявлені правопорушення. 25.5.4. Надає допомогу іншим нарядам і постам ОВС у
припиненні та документуванні правопорушень. 25.5.5. Спільно з підрозділами ОВС вживає заходів до
ліквідації наслідків, пов'язаних з проведенням несанкціонованих
масових заходів, і в першу чергу до відновлення безперебійного
руху транспортних засобів.
25.6. З урахуванням обстановки, що склалася, у дислокацію
постів і маршрутів патрулювання за узгодженням з керівником
(відповідальним за забезпечення режиму надзвичайного стану) можуть
вноситися зміни.
25.7. При стихійних лихах, епізоотіях, техногенних аваріях,
пожежах та інших надзвичайних подіях працівник підрозділу ДПС
сприяє безперешкодному проїзду автомобілів оперативних та
аварійно-рятувальних служб, уживає заходів до відновлення й
підтримання громадського порядку, порятунку людей і майна, надання
необхідної допомоги постраждалим, охорони майна, що залишилося без
нагляду.
25.8. Під час ускладнень у дорожньому русі, що виникли в
результаті стихійних лих, працівник підрозділу ДПС доповідає про
це черговому та вживає заходів щодо оповіщення водіїв про
небезпеку. У разі необхідності тимчасово обмежує або забороняє
рух, спрямовуючи транспортні засоби в об'їзд небезпечної ділянки.
26. Несення служби на контрольно-пропускних пунктах
26.1. Контрольно-пропускні пункти (далі - КПП) призначені для
забезпечення перепускного режиму (обмеження й регулювання руху,
огляду транспортних засобів), підтримання правопорядку і
громадської безпеки, припинення протиправних дій і затримання
правопорушників. Крім того, наряди ДПС у складі КПП можуть бути
задіяні для забезпечення особливого режиму в'їзду на визначену
територію і виїзду з неї, вжиття заходів щодо забезпечення режиму
надзвичайного стану і проведення спеціальних операцій.
26.2. Порядок керування КПП обумовлений особливостями
цільового призначення та складу поставлених завдань. Керівництво
їх діяльністю здійснюється керівниками територіальних ОВС за
участю командування відповідних військових частин внутрішніх
військ МВС України, а в умовах надзвичайного стану - останніми за
участю керівників територіальних ОВС.
26.3. При вирішенні окремих завдань працівники ДПС здійснюють
візуальне спостереження та спілкування з учасниками дорожнього
руху з метою одержання оперативної інформації.
26.4. При підрозділах ДПС формуються групи, які здійснюють:
збір, накопичення, узагальнення та аналіз зведеної інформації, що
надходить від нарядів ДПС, які несуть службу на КПП, і підрозділів
ДПС по нагляду за дорожнім рухом; підготовку оперативної та іншої
інформації; оцінку організації дорожнього руху в обстановці, що
склалася; перевірку інформації про належність транспортних засобів
та їх власників; про осіб, що підозрюються у скоєнні злочинів і
порушенні громадського порядку.
27. Порядок супроводження транспортних засобів
27.1. Супроводження в установленому порядку небезпечних,
негабаритних та великовагових вантажів, що перевозяться
транспортними засобами, а також організація супроводження і
забезпечення безпечного руху транспортних засобів спеціального
призначення, транспортних засобів з організованими групами дітей
під час слідування до місць оздоровлення та у зворотному напрямку
службовими транспортними засобами підрозділів ДПС визначаються
чинним законодавством України.
27.2. Супроводження здійснюється службовими транспортними
засобами підрозділів Державтоінспекції МВС, які мають спеціальне
кольорографічне пофарбування та розпізнавальні знаки, а також
обладнані спеціальними світловими і звуковими сигнальними
пристроями.
27.3. Отримавши завдання на проведення супроводження,
командир підрозділу ДПС: 27.3.1. Вивчає маршрут проходження колони, яка
супроводжується, особливості організації дорожнього руху на ньому,
дислокацію постів і маршрутів патрулювання, систему зв'язку і
взаємодії з ними екіпажів патрульних транспортних засобів, які
здійснюють супроводження. 27.3.2. Призначає старшого та склад екіпажів супроводження,
проводить інструктаж. Екіпаж патрульного транспортного засобу
супроводження складається з двох працівників. 27.3.3. Організовує перевірку технічного стану транспортних
засобів, виділених для супроводження, наявних засобів
радіозв'язку, спеціальних світлових і звукових сигнальних
пристроїв, про що складає відповідний акт.
27.4. Інструктаж водіїв транспортних засобів, які
супроводжуються, проводить відповідальний за здійснення
супроводження - командир підрозділу ДПС або старший екіпажу
супроводження.
27.5. Під час супроводження одним патрульним транспортним
засобом останній повинен рухатися перед колоною автомобілів, яку
він супроводжує, на відстані, що забезпечує безпеку дорожнього
руху. При цьому водій патрульного автомобіля супроводження повинен
обирати смугу руху, яка б забезпечувала безпеку дорожнього руху
під час супроводження, залежно від ширини проїзної частини,
швидкості руху та в разі необхідності дати можливість іншим
учасникам дорожнього руху безпечно об'їхати колону. Під час супроводження двома патрульними транспортними
засобами один з них рухається так, як зазначено вище, а другий -
позаду колони, яка супроводжується, з метою попередження її обгону
іншими транспортними засобами на дорогах, що мають одну смугу для
руху в даному напрямку, та в інших небезпечних місцях. Під час супроводження трьома патрульними транспортними
засобами один з них (головний) рухається перед колоною автомобілів
які він супроводжує, так, як вказано в попередніх випадках; другий
(сигнальний) рухається перед головним автомобілем на відстані
200-400 м крайньою лівою смугою, призначеною для руху в цьому
напрямку, з метою вжиття заходів щодо забезпечення безпечного й
безперешкодного проїзду, оповіщає учасників дорожнього руху про
наближення колони транспортних засобів, що супроводжуються, а
також інформує екіпаж головного патрульного автомобіля
супроводження про умови руху. Третій патрульний транспортний засіб
(замикаючий) рухається за колоною.
27.6. Швидкість руху під час супроводження встановлює старший
екіпажів супроводження з урахуванням характеристик транспортних
засобів, які супроводжуються, та забезпечення безпеки дорожнього
руху в конкретних дорожніх умовах. Вона не повинна перевищувати
меж, установлених ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ). У разі
прийняття рішення відповідальним від Управління державної охорони
про збільшення швидкості понад визначені норми екіпажами
супроводження вживаються заходи відповідно до вимог
нормативно-правових актів України.
27.7. Якщо швидкість руху колони, що супроводжується (окрім
колони з особами, відносно яких здійснюється державна охорона),
менше дозволеної ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), а дорожні умови
не дозволяють іншим учасникам дорожнього руху здійснити її обгін,
старший екіпажів супроводження вживає заходів щодо забезпечення
проїзду транспортних засобів, що накопичуються за колоною.
28. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС
з учасниками дорожнього руху
28.1. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС з
учасниками дорожнього руху мають ґрунтуватися на принципах
дотримання законності, забезпеченні свободи та недоторканності
особи та її прав, уважному, доброзичливому і шанобливому ставленні
до громадян.
28.2. Під час звернення до учасників дорожнього руху
працівник підрозділу ДПС повинен чітко відрекомендуватися,
назвавши свою посаду, спеціальне звання, прізвище та причину, суть
звернення. У разі звернення громадян (одержання інформації про злочин
тощо) працівник підрозділу ДПС зобов'язаний вжити заходів щодо
надання допомоги і діяти відповідно до своїх службових обов'язків. У розмові з громадянами працівники підрозділів ДПС
зобов'язані виявляти спокій і витримку. Недопустимі грубощі,
вирази та репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії,
що свідчать про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються
виконання службових обов'язків. На вимогу громадянина працівник підрозділу ДПС зобов'язаний
пред'явити службове посвідчення.
28.3. Зупинення транспортного засобу здійснюється виключно
жезлом, а у виняткових випадках - жестом руки. При цьому працівник
підрозділу ДПС спочатку вказує на транспортний засіб, який повинен
зупинитися, а потім - на місце, де йому слід зупинитися. Для привертання уваги учасників дорожнього руху може
подаватися сигнал свистком (у необхідних випадках - увімкненим
спеціальним світловим або звуковим сигнальним пристроєм). Жести
працівника підрозділу ДПС мають бути зрозумілими всім водіям і
пішоходам, подаватися своєчасно і так, щоб їх виконання не
створювало аварійної обстановки.
28.4. Працівник підрозділу ДПС під час зупинки транспортного
засобу зобов'язаний без затримки підійти до водія. Для розмови з
водієм не обов'язково запрошувати його вийти з автомобіля, крім
випадків: 28.4.1. Якщо знаходження працівника підрозділу ДПС поруч із
зупиненим транспортним засобом створює загрозу особистій безпеці
працівника. У цьому випадку розмову з водієм слід проводити на
тротуарі (узбіччі). 28.4.2. З метою усунення технічної несправності транспортного
засобу або порушень правил перевезення вантажів. 28.4.3. Коли є достатні підстави вважати, що водій
знаходиться в стані сп'яніння. 28.4.4. Для проведення (у присутності водія) звірки
ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів транспортного засобу
із записами в реєстраційних документах. 28.4.5. Коли водій або пасажири підозрюються в скоєнні
злочину. 28.4.6. В інших випадках, коли є необхідною участь водія в
оформленні документів або наданні допомоги іншим учасникам
дорожнього руху.
28.5. Не слід повідомляти про дійсну причину зупинення
транспортного засобу, якщо його водій або пасажири підозрюються в
скоєнні злочину або причетності до ДТП. При цьому працівник
підрозділу ДПС повинен знайти тему для розмови з водієм, не
розкриваючи характеру своїх намірів.
28.6. Роз'яснення порушникові про неправомірність його дій
необхідно давати доброзичливо, переконливо і зрозуміло, з
посиланням на відповідні вимоги ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ). Під час перевірки документів з ними слід поводитися акуратно,
не робити в них будь-яких поміток. Якщо в документи вкладені гроші
чи цінні папери, необхідно запропонувати власникові забрати їх.
28.7. Затримання особи, яка вчинила адміністративне
правопорушення, для складання протоколу або розгляду справи по
суті, якщо ці питання не можуть бути вирішені на місці,
здійснюється відповідно до вимог законодавства України.
28.8. Під час несення служби працівник підрозділу ДПС
відповідно до норм чинного законодавства може застосовувати
необхідні технічні засоби та технічні прилади для виявлення
відповідного правопорушення.
28.9. 3 метою запобігання конфліктним ситуаціям, об'єктивного
розгляду справ, а також як допоміжний засіб для попередження
протиправних дій та розкриття правопорушень допускається
використання фото-, кінозйомки, відеозапису та звукозаписувальної
техніки, а під час оформлення матеріалів ДТП воно є обов'язковим.
28.10. Працівник підрозділу ДПС повинен надавати допомогу
водіям в усуненні причин, що призвели до вимушеної зупинки в
дорозі, а в необхідних випадках сприяти громадянам в: 28.10.1. Організації надання першої медичної допомоги
постраждалим у ДТП і доставляння їх до закладів охорони здоров'я. 28.10.2. Захисті від протиправних зазіхань на їхнє життя і
здоров'я, а також в охороні їх власності. 28.10.3. Роз'ясненні особливостей проїзду територією
маршруту, що обслуговується. 28.10.4. Можливому усуненні технічних несправностей
транспортного засобу і транспортуванні ушкодженого транспортного
засобу.
28.11. Народні депутати України в позасудовому порядку не
можуть бути притягнуті до адміністративної відповідальності за
порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ). При цьому не допускаються адміністративне затримання
народного депутата України, особистий огляд, огляд транспортного
засобу, що ним використовується.
28.12. Особистість судді недоторканна, він не може бути
притягнутий до адміністративної відповідальності, затриманий або
примусово доставлений до ОВС у порядку провадження стосовно справ
про адміністративні правопорушення. Недоторканність судді
поширюється також на транспорт, що ним використовується, на майно
і документи, що йому належать. Про допущені суддею порушення
складається рапорт, який передається командирові підрозділу з
обов'язковою реєстрацією для подальшої передачі за місцем роботи.
28.13. Якщо народний депутат чи суддя керує транспортним
засобом у стані сп'яніння, йому пропонується припинити керування.
Огляд на визначення стану сп'яніння зазначених осіб у медичних
закладах проводиться тільки в разі їх згоди. У цьому разі
працівник підрозділу ДПС повідомляє про вказаний випадок
командирові підрозділу ДПС і діє згідно з його рішеннями. У
зазначених випадках командирові підрозділу необхідно запросити на
місце виявлення правопорушення представника органу, у якому ця
особа працює, або представника вищестоящого органу. У разі відмови
від проведення медичного огляду на стан сп'яніння в присутності
двох свідків складається протокол з вичерпними відомостями про
особу правопорушника, її стан та наявні ознаки сп'яніння. Після
складання протоколу забороняється вживати будь-яких заходів щодо
затримання або інші примусові дії стосовно цієї особи. Їй
пропонується скористатися послугами таксі або попутного транспорту
і надається можливість викликати іншу машину чи водія.
28.14. Про вищевказану подію працівником підрозділу ДПС, що
виявив правопорушення, без зволікань складається ґрунтовний рапорт
до якого можуть долучатися інші матеріали.
28.15. Особливості взаємовідносин з особами, які користуються
дипломатичним імунітетом, іноземцями та особами без громадянства
визначено наказом МВС від 26.02.2009 N 77 ( z0374-09, za374-09 )
"Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками
Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у
сфері забезпечення безпеки дорожнього руху", зареєстрованим у
Міністерстві юстиції України 24.04.2009 за N 374/16390.
28.16. Про факт відсторонення від керування транспортним
засобом особи, яка користується дипломатичним імунітетом, негайно
повідомляється чергова частина управління (відділу)
Державтоінспекції МВС ГУМВС, УМВС для подальшого інформування
чергової частини ГУМВС, УМВС та Департаменту Державтоінспекції МВС
а також чергового МЗС України.
28.17. Іноземці, які не користуються дипломатичним
імунітетом, та особи без громадянства підлягають адміністративній
відповідальності на загальних підставах з громадянами України. Слід ураховувати, що зазначені особи під час керування
транспортними засобами, крім усіх передбачених законодавством
документів, повинні мати при собі міжнародне або національне
водійське посвідчення, що відповідає вимогам Конвенції про
дорожній рух, прийнятої 8 листопада 1968 року у Відні ( 995_041 ).
29. Облік та аналіз аварійності і практики
застосування адміністративного впливу
29.1. Облік аварійності здійснюється відповідно до
нормативно-правових актів України.
29.2. Роботу щодо аналізу аварійності і адміністративної
практики на території обслуговування організовує командир окремого
підрозділу ДПС. Безпосередньо аналіз аварійності здійснює старший інспектор
(інспектор) дізнання з ДТП, а облік і аналіз адміністративної
практики - старший інспектор (інспектор) з адміністративної
практики. У стройових підрозділах, де вказані посади штатними
розписами не передбачені, виконання такої роботи доручається
особам, на яких ці завдання покладені функціональними обов'язками.
29.3. Аналіз ДТП проводиться з метою: 29.3.1. Оцінки стану і динаміки аварійності. 29.3.2. Виявлення місць концентрації ДТП. 29.3.3. Розроблення заходів, спрямованих на забезпечення
безпеки дорожнього руху, у тому числі внесення змін до дислокації
несення служби та планів роботи.
29.4. Аналізу підлягають відомості про всі ДТП на території
обслуговування, включаючи відомості про пригоди без потерпілих. Аналіз пригод проводиться за їх видом, місцем, часом і
умовами, що їх спричинили.
29.5. Аналіз адміністративної практики включає: 29.5.1. Узагальнення кількості порушень ПДР ( 1306-2001-п,
306а-2001-п ) (за ділянками доріг, видами порушень) за кожний
місяць та з накопичуванням підсумку від початку звітного року. 29.5.2. Оцінку ефективності застосованих заходів
адміністративного впливу. 29.5.3. Узагальнення повідомлень і пропозицій, що містяться в
заявах та скаргах громадян. 29.5.4. Розроблення пропозицій щодо усунення причин і умов,
які спричиняють скоєння порушень ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п )
та виникнення ДТП, удосконалення адміністративної практики. 29.5.5. Виявлені порушення ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п )
обліковуються в журналі реєстрації протоколів про адміністративні
порушення (додаток 9).
30. Організація і здійснення контролю
за несенням служби працівниками підрозділів ДПС
під час нагляду за дорожнім рухом
30.1. Контроль за несенням служби працівниками
підрозділів ДПС здійснюється шляхом проведення гласних перевірок
керівниками окремих підрозділів ДПС, керівниками відділів
(відділень) Державтоінспекції МВС з обслуговування
адміністративних територій міст, районів, районів у містах
управлінь (відділів) Державтоінспекції МВС ГУМВС, УМВС,
працівниками апарату управлінь (відділів) Державтоінспекції
МВС ГУМВС, УМВС, працівниками Департаменту Державтоінспекції МВС.
Категория: Мои статьи | Добавил: avtoprofi (26.03.2010) | Автор: НАКАЗ 111 ч5
Просмотров: 414 | Комментарии: 1 | Теги: НАКАЗ 111 ч5 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск
Copyright MyCorp © 2020

Яндекс.Метрика